עוד באתר:    פעילויות קרובות    מסיבות רווקות/רווקים    פעילות לארגונים/למשפחות    קונצרטמדיטציה בטבע    קישורים    בנייה אקולוגית    מפת האתר
                    
                     שיטת גרינברג    דמיון מודרך    מדיטציה    צלילים של ריפוי    טאי צ'י וצ'י קונג    רמנה מהרישי    הרשמה לקבלת עדכונים    מאמרים וציטוטים

                                                     Space2b - כל הזכויות לאתר זה שמורות לגיא שמר  ...  עיצוב ובניית אתר - גיא שמר

  
מדיטציה של אור
טאי צ'י  וצ'י גונג
 

      איכויות בטבע

 

כוחו של הרגע הזה

                                      נשימה
והגוף
הפנימי   
 

ויפאסנה

 

אנפנה

 

דף הבית

צרו קשר
     

 


 

המידע הניתן כאן הוא כללי, יש להתייעץ עם מורה או אדם מוסמך אחר (כמו רופא או מדריך) לפני שמתחילים לתרגל בצורה אינטנסיבית. כאשר מתרגלים מדיטציה כלשהי חשוב לא "לרצות" דבר (כמו להצליח, לרצות לחוש משהו ספציפי, להגיע לשקט, ל"הארה"...) אם עולה תחושה כלשהי שלא ציפינו לה, או מחשבות שחוזרות ועולות, כדאי פשוט להתבונן בהן.. הנה... עולות שוב מחשבות... אין טעם להלחם בשום תופעה שעולה באופן טבעי, רק לצפות בה ולהשיב את תשומת הלב (במידת האפשר) אל מוקד התרגול.
                                    בחזרה לדף הראשי
גלרית תמונות

בחזרה לדף מדיטציות כללי

 


כוחו של הרגע הזה (תודה לאקהרט טול)
זו בעצם גישה ולא ממש מדיטציה, אולם בספרו נותן אקהרט טול כמה "שערים" כדי ליישם את הדבר החשוב
ביותר שניתן לנו לעשות בחיים האלו והוא להיות נוכחים בכל רגע, למשל:


להרגיש את הגוף
שלנו או חלקים ממנו מבפנים, את שדה ה"חיות" (vitality) שבפנים, שנגלה אלינו לאחר שאנו מפנים
את תשומת הלב לגוף בכללותו או לחלקים ממנו.
                 
לקבל
את המצב בו אנו נתונים, להתמסר לו לחלוטין (to surrender).

להיות נוכחים ב"עכשיו" בכל הווייתנו.

ליצור מרווח
/הפסקה בזרם המחשבה שלנו (מה שקורה בד"כ בזמן מדיטציה).

לשים את תשומת הלב בריק (בחלל) שמכיל את האובייקטים / בשקט שמכיל את הצלילים / בהיעדר (החושך) שמאפשר את האור.